god dammit

Tjohej muppar..
 
Länge sen jag skrev.. Livet har inte varit på topp :/ det är uppåt och neråt hela tiden. Har varit en tråkig jul utan familjen.. Men imorgon blir det förhoppnings viss awesome :3 ska åka och shoppa med sara ;3
 
skolan har varit riktigt tuff den senaste tiden, många jobbiga personer i klassen. Men nu är det lite bättre efter att en del i klassen fick en utskällning :3 det blir ju inte bättre när jag inte fattar så mycket av japanskan som vi går igenom nu... borde ha pluggat den här veckan men har gått och lagt mig sju på morgonen och vaknat sju på kvällen i 4 dagar i rad nu. snaka om deprimerande .____.
 
Hoppas att jag kommer kunna vända på det här snart så jag kan göra det jag velat länge.
 
Sluta röka!
 
Gå nere 10 kilo.
 
Börja äta nyttigare.
 
Sluta äta godis och dricka dricka.
 
Få bra självkänsla :)
 
Fattar inte varför allt detta ska vara så förbannat svårt att ta tag i..
 
Nej ska försöka sova nu <3
 
chip
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0