yokohama

Tjoho det va länge sen jag skrev här nu :3 hade en svaka xD
Har haft det tufft med lite allt möjligt :/

Idag var sara och jag till Yokohama :P finns så mycket fint här i japan att jag blir tosig xD efter ett tag märkte sara att mina skor var trasiga :/ nästan hela platån hade lossnat :( och jag köpte dem för en vecka sen :( så jag fick köpa ett par nya skor :) de är skit snygga :P kil-klacks skor i svart sammet :F

Ville köpa ett par Liz liza skor för halva priset men jag får vänta med det :) måste få en del saker sålt först xD

Sara och jag åt sen på en buffe med pasta och tårtor :D så gott :D och billigt :D det är så skönt att det finns så god mat här och att den är billig :P något annat som är bra är de fräsa allmänna toaletterna :D toa sitsen är varm, plus att det spelas musik eller vatten ljud så det inte hörs när man gör sina behov. Awesome :P

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån toalett vill jag ha =)

pusselipuss

Svar: haha ja de är awesome :D puss
SweetPinku

2012-12-02 @ 06:33:11
Postat av: IDA

Kika gärna in i dagens lucka i min julkalender! :D Vinn varje dag fram till julafton!
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-09 @ 22:17:00
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0