lavendel

Åh så seg jag är nu xD somnade två inatt och vaknade sju imorse (.__.) tog ett bad och sminkde mig :P vill börja gå med smink oftare till skolan, känner mig mycket snyggare då <3 har en kines efter mig som säger att jag alltid är vacker hahaha..
 
Jag fick ig på kapitel 4-6 provet -_____- som tur va får jag göra omprov på måndag istället för imorgon :3 Jag har verkligen svårt med grammtiken och skit.. Urchs! Jag får sätta lägre krav på mig själv då jag egentligen bara vill kunna kommunicera med japaner :P och det kan jag nogurlunda redan xD eller ja lite <3
 
Blev lite foton idag efter som jag snyggade till mig lite :3 
 
chip <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju alltid snygg tycker jag =) klokt där med japanskan vi vill ju ha hem er friska helst =) inte totalt utschasade kram,,

Svar: haha tack mammis xD jag har aldrig varit frisk men ändå :P
SweetPinku

2012-11-06 @ 11:05:37
Postat av: Frida

Ja, du ÄR vacker! :)

Bara att försöka göra sitt bästa! Mer än så kan man inte göra. Viktigaste är att du följer dina drömmar, som du gör nu! <3 Glöm inte att du är awesome. :D

Svar: tack fridis <3 är väldigt skönt att höra :3
försöker att komma ihåg det men de ä svårt hehe xD tack du med <3
SweetPinku

2012-11-06 @ 15:31:48
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0