tjoho

Efter många om och men så tror jag att bloggen är klar, haha.  Jag borde egentligen ha pluggat och grejat men blev att jag såg Brave den nya disney filmen, den var riktigt bra :) förstår inte varför den inte blev så populär.
 
Skönt att bara tagit det lugnt hela dagen Click here for more graphics and gifs! hoppas jag känner mig frisk imorgon så jag kan gå till skolan.. eller så stannar jag hemma och ligger och myser i min säng xD Jag har kapitel prov på måndag så blir en hel del plugging i helgen...
 
Längtar tills jag får pengar så jag kan börja sticka och pyssla.. Älskar att greja såhär på hösten. <3 Önskar att jag hade min symaskin här ... Nej nu ska jag lägga mig <3 söv gött <3
 
 
en söt liten bild får ni <3
 
Cute Graphics, Cute Quotes, Cute Images

Kommentarer
Postat av: Emmy

Såg Brave igår. Tyckte den var bra men inte superbra. :) Jag ska också försöka pyssla lite om jag orkar xD

Svar: jag gilla den :3 ja det får du göra :D det är ju jätte härligt att sticka :D
SweetPinku

2012-11-01 @ 16:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0