walking dead

har varit en zombie idag (-_______-) somnade nio i morse och vaknade kvart i ett och då var det bara att pallra sig upp och gå till skolan.. är fortfarande förkyld ;___; provet gick skit kommer nog få göra om prov .___. jaja.. har pluggat ett tag nu så ska se walking dead (passande) sen blir det att plugga lite till sen sova :3

önskar att jag hade en sån här som jag kunde mysa med i min säng .____. fast bästa katten hade varit missan.. I miss ya tjockis <3 det är ju kallt öm föttera på natten ju, jag vill ha mitt element ju..

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch jag drömde att du kom hem och grät =( sen var jag klarvaken pussssss man gör så gott man kan <3

Svar: jag grät som bara den till avsnittet walking dead det var jätte sorgligt ;___; tack mammis <3
SweetPinku

2012-11-05 @ 13:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0