hoppfull

Tjohej
 
Idag är en bättre dag :) Va hemma från skolan och har bara sovit under dagen :) mycket skönt dock. Sara och jag var ut och åt med Teki-san :) Han har varit bodybuilder O.O mycket muskler ;D han har åtta pack ;D 
 
Jag började ju gå på powerwalks för två veckor sen men lyckades inte hålla igång det :( men ska försöka igen. Jag vill verkligen få en sund vardag. Vakna tidigt, börja äta ofta och lite och träna :)
 
Jag vill gå ner ca 10 kg till juni :) och få en snygg och slank kropp :)
 
Jag mådde så bra den veckan när jag var ute och gick :D så hoppas att det kan bli en vana :D
 
Senare kommer Sunny :D vi ska ha tjejkväll med lite drinkar och snacks :D sen ska hon sova över :D
 
Just det funderar på att gå till frisören och blondera och klippa mig :) vad tycker ni ska jag bli blond igen? :D
 
puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra tycker jag =) du passar som blond oxå tycker jag pussssssssss mamma

Svar: tack mammis <3
SweetPinku

2013-02-13 @ 13:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0