oj

Tjaba
 
Oj vad bitter man var i förra inlägget xD hehe oups ;D jaja alla är ju bittra någon gång :D
Den här helgen är det lång helg då vi är lediga på måndag för att det är japans födelsedag xD om jag fattade läraren rätt xD Idag ska jag och sara iväg och shoppa lite :D får se om vi äter nåt gött också xD
 
Måste berätta om sunny också en amerikansk tjej som började i min klass i januari :D hon är awesome :D hon är gulig och jätte rolig :D så skönt att ha henne i klassen :D hon är min sunny bunny ;D
 
hoppas jag får ork att måla en del denna hlg :D saknar det så!
 
här en teckning på en liten tös jag började på för två veckor :3 dock blev ögonen fel så jag fick suda ut bort dem. hoppas jag kan få till det ändå :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör igång att måla nu =) pusssssss

Svar: chuuu <3
SweetPinku

2013-02-08 @ 11:41:09
Postat av: Frida

Man måste få skriva av sig ibland! :)

Alltid kul att träffa någon som man klickar med! :D

Svar: skönt att få ur sig lite skit ibland :3 ja det är så kul :D
SweetPinku

2013-02-10 @ 13:53:35
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0