wild things

Tjosan!
 
Idag har Sara och jag varit till izakaya med ett par vänner. Dock var grabbarna trötta så vi satt bara och pratade lite. Blev att vi gick hem tidigt :) vilket kan vara väldigt skönt ibland, orkar inte med jätte galna fester lika ofta som jag gjorde ;3 Kanske börjar bli gammal ;D
 
Håller på och kollar på bilder då jag vill tatuera mig igen :P den här gången blir det runt naveln ;D Vill ha en blomma i Indisk design ypp :D får se vad jag hittar på :3 Som tur är så vet Sunnys pojkvän Take-san en tatuerare här i japan :D
 
Puss <3
 
English:

Hey!

Today, Sara and I have been to the izakaya with a few friends. However, the boys were tired so we just sat and talked a bit. We went home early :) which can be really nice sometimes, can not cope with giant crazy parties as often as I did; 3 Maybe Im getting old :D

Checking for some pictures cause I wanna get a tattoo again :P This time it will be around the belly button :D I want a flower in Indian design :D l will see what I can find : 3 Luckily  Sunny's boyfriend, Take-san know a tattoo artist here In japan :D

Chuu <3

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

vad heter dina linser? :)

Svar: vet tyvärr inte :/ köpte dem i japan :)
SweetPinku

2013-06-23 @ 18:33:57
URL: http://iaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0